mAwAr oHHHH mAwAr

tarikh: 16hb july 2009.
tempat: dataran kolej mawar.
program: perjumpaan warga kolej bersama pengetua.

malam yang cukup tertipu bg aku dan kawan2 aku yang lain.
kami menghabiskan masa hampir 4 jam di dataran semata-mata ingin mendapatkan cop kolej untuk membenarkan kami dapat kolej sem depan.
lepas 4jam kami lepak kat dataran tu dah macam pendatang asing akhirnya kami dapat aper yang lami mahukan (cop kolej)...
tapi aper yang rasa kami tertipu ialah cop yang kami dapat tak setimpal dgn masa dan tenaga yang tlh kami luangkan di majlis tersebut,,,,
ssekarang aku tak transfer lagi gambar cop tu tp insyallah aku akan upload gambar cop tu kat blog aku ni...
nnt korg semua timbang tarakan lah setimpal ker tak cop tu.

fakulti aku...fakulti sains komputer dan matematuk uitm

perjumpaan bersama pengetua mawar..aku bersama rombongan(dila house met,ryn,su,farah n ita)
Category: 0 comments

0 comments: