bulan puasa kembali!!!!


ini adalah juadah berbuke tok hari pertama...ayam golek.tapi bukan kami yang panggang.li kat bazar tapi kene masak semuala sebab tak masak..hampa..dah makn tak sedap...gigi azi n una hamper tercabut mamah ayam ni..
alhamdulilah...
jumpa lagi aku pada bulan pose tahun ni..
insyaallah akan aku gunakan sebaik mungkin..

tahun ni banyak perbezaan aku menyambut pose..
tahun pertama selama aku lahir di dunia ni aku sambut tanpa keluarga
di sisi..
sedey jer pagi tadi aku saho..biasa hari pertama saho mst dengan mak n aku akan makan banyak takut siang nanti lapo..
tapi pagi tadi aku saho kat umah sewa calzmet aku(una n azie)..
kami makan nasi goreng yang dipanaskan lebih dinner malam tadi..
tapi rasenye still best..
hahahaha
nilah nasib
Category: 1 comments

1 comments:

Raudyah Md Tap "adah" said...

itu ler namenyee cabaran hidup..aku tak pe umah mak mentua dekat..tak yah masak makan jek...wei ko tak balik kg ke?