kecewa

kembali kepada akiviti kegemaran ku...window shopping..
seawal pagi aku bangun,,sahabat(house mate) memanggil smbil memandang ada makna..
aku dapat mengagak yang dia ada sesuatu berita gembira ingin disampaikan..
tekaan ku benar...sahabat mengajak aku n yang lain ke sunway pyramid..nak ice skating.yahuuuuuuu.
aku pun dgn semangat terus menuju ke blik mandi dan ingin bersiap tetapi tindakan ku terbantot krn ku lihat yang lain bz menghadap ladtop masg2...dari pg hgga lah ke ptg aku menanti bagai menanti buah tak gugur...hasrat sahabat td hanya kata2 semata2.KECEWA..
masg2 sibuk menghadap ladtop..aku agak frust dan mengambil keputusan tok ke sunway pyramid berseorangan bertemankan black honda aku.KECEWA.lepas aku bkemas mereka(sahabat, teman) nak ikut..aku pun on jer la..oleh krn pada masa itu jam dah menunjukkan jam 4 rasanya tak sempat nak ber ice skating...so kami mbuat kptusan tok ke mid valley jer..i dunt mind...best gak nak window shopping..heheh..
sebelum itu kami singah sebentar di tesco extra shah alam krn cla ingin mbeli sabun baju..selepas itu kami memanjangkan langkah tok trus mnuju ke mid...






tgk la kami rancak bershopping..tapi plg hebat clah la..habis RM200..aku just membeli shelai baju di romp bharga rm45..memg jadual asal aku tak mau beli apa2 baju tp oleh krn dah terminat beli je laa...nnt rugi plak teringat je..hahah
itu lah aku..
kami keluar dari mid valley hampir jam I0...odw balik tibe cla memanjangkan idea tuk kami trus ke jusco bkt raja klang tok menonton adnan sempit...hari yang best ku rasakan hr ni bila una tak membantah hasrat itu,,,so aku un hepi la...
kami pun meneruskan pejalanan ke klang..alhamdulilah tiket ada jam II.20....
dapat seat depan....sakit gile tengkok..first time tgk depan....cite adnan sempit..memg best..bleh la nak release tension..
crita habs hmpir I pagi..trus kami pulang krumah..
alhamdullil kami sampai di teratak mewah kami dgn selamat..sesudah solat isyak kami terlena krn terlalu letih..
thank kawan2 coz hr ini amat gembira..hehheheh
Category: 3 comments

3 comments:

Zuleita said...

Boleh bla la ko Nor

AnZai said...

kesiannya... masih kecewa lagi ka???


Mari Lah

Norazliza Bte Mokhtar said...

tak lagi pun..huhuhu