dUgAAN DaRi NYA...

perkara yang paling takut sejak aku membawa WNB ke sini akhir nya berlaku juga...
kini WNB tidak lagi berada di sisi...tak tahu perasaan yang ada dalam hati ..
aku sedar bahawa ini hanya dugaan dari NYA menujukan bahawa Allah masih ingat dan sayang pada hambanya...dan Allah hanya menguji kepada hamba yang btol2 mampu mengatasi nya...
alhamduliilah...harta yang tidak ternilai...family aku..sentiasa bersama ketika aku senang dan susah...

kini black honda kesayangan hanya tinggal sejarah...aku mendoakan bahawa c.pencuri dibukakan pintu hati untuk bertaubat lalu memulangkan semula black honda ke pangkuan ku...

model: honda EX5
no.pandaftaran : WNB 5880
warna : hitam
tarikh hilang : 11 hb jun 2010
tempat hilang : flat 48, syeksen 7, shah alam


Category: 0 comments

0 comments: