Rotate180°

Hai my blog...wah, dah setahun meninggal kan blog ni..tetiba rasa rindu plak nak menulis..
oleh kerana teramat la bosan di ofis maka teringat la blog aku yang dah bersawang ni..
(haaa,,ofis...)..yup,,,ofis...im working now..

let me story,

Actually selepas aku habis program infosys kat UUM tu, buat LI di Puchong. Nexus Mediaworks Sdn Bhd.
Boleh tahan company ni,, dia buat website. So aku sangat la seronok sbb dari masuk diploma teringin sangat nak buat website sendiri..so bile masuk company ni tercapai la hajat aku..
ini adalah antara hasil keje aku 100% yang aku ingt la...
1) http://www.print-roller.com/
2) http://www.unigawa.com.my/

ok tak rasanyer...

Selepas itu,, berakhirlah zaman belajar..bye bye UITM..kita jmp graduation day nnt yer...merdeka....

After berehat sebulan di rumah...jeng jeng jeng....secara rasmi mendapat tawaran bekerja di Thames Tech.Sdn Bhd...not bad..oleh kerana sangat memerlukan pekerjaan dan sangat bosan tanam jagung aku pun sambar..


bersama bos...majlis sambutan hari raya...


Bile dah bekerja....semua aktiviti harian bertukar...dari 9 pg - 6 ptg menghadap cik lappy..bosan x bosan terpaksa la pandang...

Nilai hidup harus diukur dengan garis yang lebih mulia, iaitu kerja dan bukannya usia. – Richard Brinsley Sheridan



Category: 0 comments

0 comments: